18 Ağustos 2012 Cumartesi

Mükemmel Değilseniz Ne Olmuş Yani?

Evet maalesef bazılarımız bu çıtırlar gibi neredeyse mükemmel doğmuyor. Kaşı gözü boyu posu vücudu harika olmayanlar da var. Peki neden az önce 'neredeyse' mükemmel dedim.


Küçüklüğümden beri isyan ederdim neden herkes eşit değil diye. Neden kızlar güzel ve çirkin olarak ikiye ayrılıyor diye. Aslında siyah beyaz değil güzellik ve çirkinlik. Herkes neredeyse gride. Kimi açık gri kimi koyu..

Mesela şu filmlerde ve gerçek hayatta sık rastladığımız güzel ve aptal kızlar vardır. Aynı filmde baş rol oyuncusu çok güzel değildir ama zekidir.. Bu gerçekten de böyle kızlar! Bir mankene bakıyorum. Suratı da vücudu da harika. Ama göğüsleri küçük. Ya da bir başka manken parmakları kısa, tırnakları çirkin. Öyle çıtı pıtı sadece kemik torbası olmak istemezdiniz diye düşünüyorum.

Göbeğiniz mi var? Bacaklarınız güzeldir mini etek giyersiniz. Poponuz mu büyük? Beliniz incedir belinize kemer takarsınız. Kusurlarınızı kapayıp güzel yerlerinizi ön plana çıkarmak için mağazalarda binlerce kıyafet sizi bekliyor! Biraz kendinize güvenin. Ben neden o güzel kızlar gibi değilim? Neden uzun bacaklarım yok? gibi sorularla, kendinizi psikolojik olarak kötü etkilemeye devam etmekten başka bir şey yapmazsınız kızlar! Kiloluysanız gözleriniz etkileyicidir. Ya da teninizin rengi çok özeldir. Sevmediğiniz yönlerinize değil sevdiklerinize yönelin. 

Bu arada bana demesi kolay dediğinizi duyar gibiyim. Ben de çoğunuz gibi kilo sorunu olan biriyim. Ama ben vücudumu tanıyorum ve ona göre giyiniyorum. Belki sizin de farklı bir özelliğiniz vardır? Güzelliklerinizi keşfedin kızlar. Kendinizle barışık olmak budur..


Bakın Shakira'ya. Boyu biraz kısa ama o bunu hiç dert etmiyor. Çok güzel bir sesi ve fiziği var. Dansı da harika ve her zaman kendine yakışanı seçmesini biliyor.


Bildiğiniz gibi Rihanna'nın da Beyonce'un da geniş basenleri var. Ama onlar spor yaparak vücutlarını sıkılaştırıyor ve diledikleri gibi giyinebiliyorlar.


Balık etli modeller bile var! Bence aynanın karşısında güzelliklerinizi keşfedip alışverişe çıkma zamanı geldi de geçiyor!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder