12 Ağustos 2012 Pazar

Herkes Ayrı Çiçek Açsın

Eveeet. Bu yaz resmen herkes çiçek açtı. Açık renkli sade çiçeklerden koyu renklere en uzun kottan en kısa şortlara kadar her yerde çiçek var! Benim dolabımda 5 farklı model var ve hepsini sık sık seve seve giyiyorum. Hadi inceleyelim çiçeklerimizi.



Her ne kadar istenildiği gibi rahatça giyilebilse de ben diğer parçaları daha sade tutma taraftarıyım. Hadi biraz benim gardırobuma bakalım!



Pembe çiçekli şortumu şifon belden bağlamalı pembe bir gömlekle kombinledim. Bu kıyafeti gece giymek istersem parlak bir topuklu ayakkabıyla benim için gayet şık. Tamamlayıcı olarak zincir bir kolye ve yıldız şeklinde broş kullandım. Ve şortuma aynı tonlarda bir zincir taktım. Bence tatil gecelerine çok uygun.
Sizce nasıl? Şimdi de aynı parçaları gündüz giyelim bakalım.



Aynı ikiliyi açık kahve bir kemer ve aynı tonlarda bir sandaletle tamamlayabiliriz. Takı olarak sade bir bileklik yeterli olacak. Çanta olarak da yine kahve ve krem tonlarında bir tercih yapmalıyız. Ben her ikisini de severek giyiyorum. Sanki gündüz gezmeden sonra akşam partiye gitmek benim için çok kolaymış gibi oluyor -ki hiç değil-.
Nereden bulabiliriz şifon gömleği? Zara, Mango, Bershka, Stradivarius gibi markalardan ucuza bulabilirsiniz. Atlas pasajında görmüştüm ben. Zor bulunabilir bir parça değil.


Bayılıyorum! Her rengi her çeşidi var. Hadi gelin benim gardırobumdan aynı şortla devam edelim. Bu sefer şortumuzu plajda giyelim.


Üstüne dar bir badi giyip şortunuzun içine soktunuz mu üstüne bir de kemeri taktınız mı oldu. Tabi ki parmak arası terlikleri, plaj çantanızı, şapkanızı ve güneş gözlüğünüzü unutmamalısınız.


Şimdi yine benim gardırobumla devam ediyoruz. Diğer bir çiçekli şortumu günlük dışarı çıkar gibi kombinledim. Önceki yazımda bahsettiğim oxford ayakkabılar ve ona uygun bir çantayla tam gezme havasında hissediliyor. 



 Gelelim çiçekli pantolonlara. yine kendi dolabımdan iki farklı kombin. Soldaki yaz için, sağdaki ise sonbahar! Artık çiçekleri şort ve pantolonları nasıl giyebileceğinizi biliyorsunuz! Sizlere birkaç örnek daha göstereyim.







Seçim sizin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder