3 Eylül 2012 Pazartesi

Vampire Diaries 1: Elena Gilbert Stili

Açıkçası bu diziyi ilk gününden beri takip ettiğim söylenemez. Ben başladığımda 3. sezondaydı. Ve hepsini 1 ayda bitirdim. Dizi hareketli, Macera, heyecan, gerilim, kurgu, hareket. Ama şunu söyleyebilirim bu kadar hareketli bir dizide Elena Gilbert'ın günlük kıyafetleri kadar sadelik başka karakterlerde yok.


Elena, aynı isimli kitapta çok popüler olmasına rağmen dizide biraz sade bir stile sahip. Bu kötü mü? Hayır.. Elena Gilbert kesinlikle ama kesinlikle kotlardan vazgeçemiyor.


Pek fazla skinny tercih etmiyor ama. Düz kesimlerden, boru paçalardan ya da İspanyol paçalardan yana kullanıyor tercihini kotlarda.


Peki üstüne giydikleri? Uzun kollu sade düz renk bir bluz ya da kazak giyiyor. İçine de dantelli, büzgülü, fiyonklu büstiyerler giyerek kıyafetine hareket katıyor Elena. Siyah, lacivert, kırmızı ve mor genel tercihleri. Açıkçası bu kadar alımlı ve doğal güzellikteki bu esmere ben kırmızıyı çok yakıştırıyorum. Kendim de esmerim diye söylemiyorum. Ama kırmızı bir başka duruyor bronz ve esmer tenlerde. Nina Dobrev de hem Elena rolüyle çok iyi bir iş çıkarıyor. Hem de kendisine verilen her kıyafeti taşıyabiliyor. Bluzlerinin üstüne de ya deri bir ceket ya da kot ceket giyiyor.





Gelelim özel günlerde giydiklerine. Gönül isterdi ki size bütün partilerdeki elbiselerini göstereyim. Ama imkansız. Hatta benim bulabildiklerim onun giydiklerinin yanında hiçbir şey. Elena, özel günlerde takı takmaya bayılıyor. Balolarda yerlere kadar uzanan elbiseler, partilerde de şık şıkıdım mini elbiseler tercih ediyor. Parıldayan payetli uzun elbiselerden dantelli mini elbiselere kadar uzanan stiliyle Elena, her zaman kendinden söz ettiren bir karakter.


Ben çok beğeniyorum Elena'nın stilini. Eğer bir şansım olsaydı onun stilistine önerebileceğim tek şey günlük kıyafetlerinde daha canlı renkler kullanması ve biraz hareket katması olurdu herhalde. Çünkü gündüz sessiz sakin zeki Elena Gilbert, akşamları güzelliğiyle bütün bakışları üzerine toplayan sexy ve asil Elena Gilbert oluyor bir anda. Onun bu yönünü çok sevsem de dediğim gibi günlük kıyafetlerde biraz hareket olmalı..

Bence diziyi izlemelisiniz. Özellikle de benim gibi fantastik dizi ve filmleri seviyorsanız.
Elena'nın stilini siz de beğendiyseniz uygulayın derim. Farklı renk ve desen  büstiyerleri kazak ve bluzlerinizin içine giyin. Sadelikten ödün vermeden ayakkabınız çantanız ve tamamlayıcı aksesuarlarınızla şıklığınızı konuşturun. Basit.
Ama tabi ki yine de
Seçim Sizin...

Bir sonraki yazım dizinin sarışın vampiri Caroline Forbes'un stili hakkında olacak. Beklerim.

2 yorum: