4 Eylül 2012 Salı

Vampire Diaries 2: Caroline Forbes


Renkli kişiliğiyle tanıdığımız Caroline, dizinin sarışın vampiri. Tam bir optimist olan Caroline iyi kalpli, eğlenceli ve kesinlikle bir aşk insanı (ya da vampiri).. İçinde barındırdığı bu özelliklerin hepsi kıyafetlerine de yansımış.


Kırmızı, pembe, mavi gibi renkli tonlara bayılıyor. Genelde skinny jeanlerin üzerine renkli bir bluz tercih etse de oldukça sık elbise ve etek giyiyor. Ben bayılıyorum bu kıza. Hem hayat dolu hem de duygusal. Hem eğlenceli hem de romantik. Stiliyle de bunu gözler önüne seriyor. Spor ayakkabıdan çok babet ve çizme tercih ediyor.


Yakışıklı Melez Tyler ile çıkan Caroline'ın kıyafetlerinden eksik etmediği tek parça kısa ceketleri. Kot ceket, deri ceket, blazer.. Olur olmaz her kıyafetinin üstüne bolero gibi kısa kısa ceketler giyiyor. İşte bunun fazlasını sevmiyorum. Her şeyin bir oluru var. Sen git uzun kollu, kısa kollu, askılı, askısız her bluzun üstüne ceket giy, sonra da ben popülerim diye geçin. Tamam bazen çok yakışıyor ama abartmamak lazım. Arada normal boylarda ceketler de deneyebilirsin tatlım.


Ama kesinlikle şunu itiraf etmeliyim dizinin en iyi giyinen, en özenli ve en sevimli karakteri şüphesiz Caroline! Her renk ona çok yakışıyor. Özellikle de beyaz tenli olduğundan pembe bir sevimli bir sevimli duruyor anlatamam. Bir de şu parti ve balolar da yaşından büyük giyinmese tam olacak. Tamam akşamları gerçekten çok şık parçalar seçiyor. Tarzını da seviyorum ama Caroline Elena'nın tam tersi sanki. Gündüzleri cıvıl cıvıl akşamlar sessiz sade bir çıtır olmayı tercih ediyor. Şıkır şıkır elbiseleri sevdiğimden mi bilmiyorum Caroline, akşamları giydiklerine biraz hareket katmalı. Süslü püslü simli giysiler seçmeli bence.


Mesela bu elbisesini çok sevdim. Dekoltesindeki ve eteğindeki işleme detayları olsun Caroline'ın duruşu olsun bir prenses gibi iniyor merdivenlerden.

Caroline'ın stilini örnek almak isteyenlerin alacakları listeyi hazırladım.
Renk renk düz bluzler (mümkünse canlı renkler)
Çiçek desenli elbiseler
Bolero ve kısa ceketler (kot, deri, blazer)
Rengarek babet ve çantalar
2-3 renk fular ve kemer (olur olmaz her kıyafetin üstüne değil ama)
Sade ama ışıltılı takılar (her seferinde sadece bir tanesi (bir gün yüzük, başka zaman küpe..))
Akşamları partiler için mini sade elbiseler

Saçlarınızı da her zaman açık bıraktınız mı siz de bir Caroline Forbes oldunuz. Amaa...
Seçim Sizin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder