25 Ekim 2012 Perşembe

Tüvit Ceket Nasıl Giyilir?

tüvitleeeerrr modaya damgasını vurdularr şıp diye oturdular vallahi! Tabi ki boş durmadım ve hemen kendime h&mden bir tane edindim. Ben renkleri kullanmayı sevdiğimden pembeli mavili bir model tercih ettim ama siz biraz sonra kendi stilinize uygun bir tane bulacaksınızz.





Her renk her çeşit var. Aslında size bu konuda verebileceğim çok fazla tüyo yok. Bu ceketleri ister arkadaşlarınızla buluştuğunuzda ister ailenizle yemeğe çıktığınızda ister toplantı gibi ciddi bir ortamda bulunduğunuzda giyebilirsiniz.




Birçok modacının defilelerinde sıkça yer verdiği bu tonlu kumaşa tweed diyoruz. Türkçe'ye geçmiş hali tüvit. Sadece ceketlerde değil elbet. Elbiselerde ve eteklerde de kullanılabiliyor. Bence bu bahar aylarına çok uyacak bir parça. Ben tercihimi ceketten yana kullandım. Siz de kendinize göre seçebilirsiniiz.



Renk seçimine gelelim. Şu sıralar çoğu markada gördüğüm gri modeller göz önünde. Ama bana kasvetli geldi diye ben renkli bir model tercih ettim. İsterseniz siz kahverengilerden de kullanabilirsiniz. Onlar da ayrı bir hoştu. 


Veee zurnanın zırt dediği yer. Kombin aşamasıııı




Ben en en çok eteklere yakıştırıyorum. Hele bir de üstünüzdeki ceket düz renk ve seçtiğiniz etek desenliyse ıslık çalmadan geçemeyeceğim. Biraz ciddi hava yaratan bu ceketleri dengelemek ve daha feminen bir görünüm kazanmak adına düz dar kesim etek yerine, düz pileli ya da desenli pileli modeller tercih edebilirsiniz. Birazz hareket katmış olursunuz.


Daracık deri pantolon veya şortlala da sexy görünebilirsiniz. Aksesuarlarınızla da kombininizi tamamlarsınız.


Hollywood yıldızları da bu modeli sık sık tercih ediyor.


Hem kombinlenmesi kolay hem de istediğiniz her yerde giyebileceğiniz bir model.



Vee her zaman ki gibi

Seçim Sizin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder