9 Ağustos 2012 Perşembe

Bakalım Neymiş Bu Oxford Ayakkabılar

Yazdığım ilk yazıyı bu sezon çok popüler olan oxford ayakkabılar hakkında yazmak istedim. Sabah, öğlen, akşamüstü rahatlıkla giyebileceğiniz, birçok çeşidi olan bu ayakkabılar yazın kurtarıcıları oldular. En kısa zamanda kendime bir tane edinmeyi düşünüyorum.




Yukarıdaki modellerin ikisini de sevdim. Soldaki biraz daha kibar kaçıyor. Daha sade, az ve öz. Rahatlıkla hem elbiselerle hem de jeanlerinizle kombinleyebileceğiniz bir model. Sağdaki ise görselliğiye ön planda. Dikkati ayakkabılara çekiyor. Rastgele bir elbiseyle iyi durmayabilir, ama jeanlerinizle çok şık duracağından eminim.



Şimdi önemli bir noktaya değineceğim. Bu ayakkabılar bu kadar kontrast renklerde giyilmez kardeşim. En sevmediğim kullanım şekli. Bu kadar fazla renge ve ayakkabıyı delik deşik etmeye gerek yok. Yukarıdaki 2 resimden de nefret ettim.


İlle de renkli giymek istiyorsan bunu al giy. Ama öyle bir ayakkabıya 45095 tane renk katmaya gerek yok.


Bunları da hiç sevmiyorum ben. O kadar para ver ayakkabıya, git deri diye al. Bağlamak için saçma sapan bir kurdele koysunlar. Basitleştiriyor ayakkabıyı, basitleştiriyor.



İşte sevdiğim modellerden 1-2 tane daha. En soldaki renkli ama kıvamında, kontrast değil de birbirine yakın renkler kullanılmış ve havasını renklerinden almış. Ortadakinde delikler var ama kahverengi üstünde çok sırıtmamış ve hatta şirin bile durmuş. Dediğim gibi bu ayakkabının bir sürü çeşidi var. İnce uzun olanı, kurdeleli olanı, rengarenk olanı, delik deşik olanı.. Peki nasıl giyeceğiz bu Oxfordları?


Mesela Taylor Swift ve Emma Watson gibi elbiselerin altına ister çorapla ister çorapsız giyebilirsiniz. Böylelikle hem maskülen hem de feminen bir görüntü elde edebilirsiniz. İster salaş jeanleriniz altına giyip rahat bir görünüm yaratın ister blazer bir ceket, dar jeanlerinizle veya deri pantolonlarınızla ciddi bir havaya bürünün.


Seçim sizin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder