27 Ağustos 2012 Pazartesi

Espadrilleeer!

Aslında bu yazıyı ilkbaharın başında yazmalıydım. Bugüne kısmetmiş. Şu benim taptığım her gün her şekilde giyebileceğimiz espadrillere gelin birlikte göz atalım!



Hani mağazalar reklamlarını yaparken her çeşit her renk her desen her model derler ya! Aynen öyle bu muhteşem yaratıklar. Peki ben neden çok seviyorum? Çünkü çook rahatlar. Ayaklarınıza asla vurmazlar. Kotlarınızın, şortlarınızın, elbiselerinizin altına renk renk giyebilirsiniz. Ben öyle yapıyorum. Mesela çok basit günlük bir kombin şöyle olabilir:



Şort ve üstüne bir t-shirt! Altına da espadriller.. Ne kadar da basit değil mi? Rahat bir çanta ve şık bir bileklikle kombinimizi tamamladık. Başka bir espadrili elbiseyle deneyelim:


Mavi elbiseye sarı bir buket şeklinde kolye ve sarı bir cüzdanla renk verdim. Vee espadriller cuk oturdu! Bu kadar kolay onları giymek.. Her yerde her zaman!

Peki hangi marka daha iyidir? Fiyatları nelerdir? Nerede bulabilirsiniz? Cevaplar çok basit. En iyi marka tabi ki de 'Toms'. En çok çeşit orada. Ve aslında espadril modasını başlatan marka. Tomsların fiyatları malesef  biraz yüksek. 150-200 TL arasında değişiyor. Bir bez ayakkabıya o kadar para veremem diyorsanız kesinlikle Mudo'ya bakın derim. Ayrıca çoğu ayakkabı mağazasında bu modele rastlayabilirsiniz. Yeşilköy Pazarı'nda bile var! Kesinlikle biir tane hattaa alabiliyorsanız 2-3 tane alın derim.



Seçim Sizin..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder