8 Eylül 2012 Cumartesi

Peplum Peplum Peplum Söylemesi Çok Eğlenceli Peki Ya Giymesi?

Peplum neymiş ne değilmiş şimdi açıklayacağım şimdi. Bluzlerin, ceketlerin, elbise ve eteklerin bel kısmına iliştirilmiş kısa etektir peplum. Özellikle ince bellilere çok yakışan bir model. Ama baştan söyleyeyim bu peplumlar küçük göğüsleriniz veya kalın bir beliniz varsa çok iyi durmayabilir.


Kimi zaman düz sade siyah bir elbiseye seksilik katıyor kimi zaman da renkli elbiseleri daha hareketli bir hale getiriyor.


Üstelik sadece elbiselerde kullanılan bir model değil bu peplumlar. Eteklerde ayrı kullanılıyor, bluzlerde ayrı. Kimi zaman da ceketlerde!


Tam da şık feminen bir kadın havası yaratmıyor mu sizce de? Ben bayılarak giyiyorum. Peki nasıl giyiyorum? Nasıl giyilmeli?

Tabi ki en en çok tercih edilen giyim şekli kalem eteklerle. Aksesuarlar da yerinde oldu mu demeyin şıklığınıza. Ama kalem etekle kendimi çok ciddi hissediyorum, daha günlük bir kullanım arıyorum derseniz sizin için hazırladığım kombinlere bir göz atalım.


Pembe bir peplum bluzu dar siyah bir mini etekle kombinledim. Altında kullandığım botun dore detaylarıyla benzer bebe yaka bir kolyeyle şıklığımı tamamladım. Aynı bluzu kullandığım diğer kombinim ise deri dar bir pantolonla. Altına zımba detaylı pembe bir bot ve aynı şekilde zımba detaylı siyah bir çantayla yine hazırım! İkisi de seksi ikisi de kullanışlı.

 Ünlüler de peplumları kullanmadan edemiyor! Ama dediğim gibi genelde kalem etekle kullanabilirsiniz. Ben verdiğim örnekleri çeşit olsun diye verdim.



İster peplum bir bluz giyin ister peplum bir etek. İster bluzunuzu deri pantolonla kombinleyin ister eteğinizi sade bir t-shirtle. İster elbisesini giyin ister ceketini. Her zaman ki gibi
Seçim Sizin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder