28 Ekim 2012 Pazar

Alışveriş Listem 1: Kırmızı Botlar

Geçen gün Betashoes da  hayatımın botları diyebileceğim nefis ötesi botlar gördüm. Zaten uzun zamandır militer stile uygun bir bot arıyordum. Çok hoşuma gidiyordu çizme tarzında uzun botlar. Bunları görünce onlara sahip olmalıyım dedimm ve hemen bir Beta mağazasına gidip 40 numaralarımı denedimm. Ayağıma şap diye oldu ki ben kolay kolay ayağıma olan ayakkabı bulamam yanii. Ayırttırdım. İnşallah fıtrsat bulunca hemen gidip alıcam. Eğer bir ayakkabıyı gördüğünüzde aklınıza 3ten fazla kombin geliyorsa onu bekletmemelisiniz. Ben de fazla bekletmemeyi umuyorumm.


İnanın bana benim gibi uzun ince ayaklarınız varsa onlara uyacak ayakkabı bulmak işkencedir. Bulduğunuzda mutluluktan havaya uçarsınız. Bir de bu ayakkabıılar ayağınızı olduğundan daha küçük ve daha kibar göstermişse piyango!!


Siz de kendinize bu sezonun trendlerinden bir bot edinin. Kırmızı çok mu iddialı? O zaman siyah, taba, asker yeşili, petrol mavisi gibi renkler de tercih edebilirsiniz!! Bu botların siyah ve petrol mavisi seçenekleri de var!


Kış için alışveriş listenize mutlaka trend bir bot ekleyin..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder