28 Ekim 2012 Pazar

Alışveriş Listem 2: Kaban

Havalar her ne kadar İstanbul'da bir türlü soğumasa da kış elbet gelecek. O yüzden vitrinlerde onlarca model varken bir kaban edinmelisinizzz. İşte benim almak için can attığım kaban modellerii. Onlarca seçenek arasından, mağazakarı tek tek gezerek denediğim bu modellerden birini mutlaka alacağım ama hangisi henüz net bir karar veremedim.


Bakınız bu 2 model Bershka'dan. İkisinin de fiyatı aynı. İkisinin de M bedeni cuk oturdu bana.. Ama ilk denediğim bu kabanları hemen almayıp diğer seçeneklere de göz atmak istedim.


Bu Mudo'nun giyer giymez harikulade olduğunu düşündüğüm kabanı. Kırmızı muhteşem botlarımla da inanılmaz bir uyum yakalayacağını düşünüyordum ama bu aralar alışveriş listem zaten uzun olduğundan maalesef bütçem bu kabanı karşılayamıyor. Eğer kaban alacaksanız ve 245 tl lik bir bütçeniz varsa düşünmeyin alın derim. Kalitesi de duruşu da mükemmel. 


Bu model daha klasik. Mango'nun yumuşacık kabanlarından. Duruşunu ve kalitesi mükemmel olsa da malesef renk seçenekleri sadece açık ve koyu gri. Ama eğer daha renkli ve tarz bir kaban bulamazsam ya bunu ya da Bershka'dakilerden birini alacağım.

Siz de kışlık kabanları incelemeye koyulun derim. Benim yeterince montum olduğundan bu kış kaban almaya karar verdim. Ama henüz sadece liste hazırlama aşamasındayım. Bunları sizinle de paylaşmak istediim.


Uzun kısa, mavi yeşil sarı mor beyaz, kemerli kemersiz.. Tarzınıza göre bir kaban bulun, ona aşık  olun, satın alınnn.


Kış sezonunun muhteşem trendlerinden ve yumuşacık kabanlarından eksik kalmayın!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder